الأحد، 30 يونيو 2024

أسف لكل كلمه .. الشاعر/طارق جلال الحسينى

أسف لكل كلمه


  
حب قلتهالك
أسف لكل لحظه
 أهات سمعتاهلك
كنت بحاول أقربلك
وأضمك ليه وأسمعلك
كنت بقولك بحبك
وبتمنا على طول قربك
وحلمى أنى أفضل جمبك
وأشترى على طول ودك
كنت بشوفك بتقسى 
عليه بعمايلك
وأضحك على نفسى
 وأقول عزرك
علشان أفضل جمبك
كنت ببكى من جوايا
 ولما أشوفك أضحكلك
وأقولك والله بحبك
وعاشقك وعاشق عيونك
أنا حاسس أنى صورتى
 جوه جفونك
وهى دى اللى حارسه عيونك
ياما شفت الدمعه 
على خدودك
وأنا مفارق قصورك
 كأنها بتقولى حبيبى خليك
يكفينى أنى أشوفك
والحب فى عيونك
وخوفك عليه
 من دون اللى حواليك
انا حاسة بيك
 وشايفه غرامك
الحب مش كلام الحب
  فى أفعالك
وانك تكون راجل 
مع اللى قدامك
الحب تشترى خاطرى 
وأشترى خاطرك
وعينى ماتشوف غيرك عيونك
كلمات الشاعر/طارق جلال الحسينى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

جدتي أستاذتي .. الشاعر محمود مطر

(جدتي أستاذتي  ) لمحمودمطر  رحم الله. كما. يرحم عباده جدتي كانت تقوم في فجريةتعد لي خبزتي  وإذاصاح ديك الدجاج بالفجر مؤذنا  كانت. تناد...