الاثنين، 20 مايو 2024

علمني الحب .. الشاعر عبد المنعم مرعي

.. ..... ......علمني الحب


 .......
               اللى انا شايفة
                     بعنيكٍى
          انٍى اقف صلب مكانى 
   مهربش ولاافكراروح منك لبعيد
          وانا كل م بحاول اهرب
          ارجعلك من تاني اقرب
                وبشكل جديد
      وبقيت بسأل روحي هوانا ليه
            بحبك الحب ده كله 
          ياحبيبي ولك بالتحديد
        تجوبني عنيك ومنها اعرف
         وبكل تأكيد انا من نفسك
            نفسى اخدك واهرب
          لمكان تاني ويكون ده بعيد
          عن الانظار نكون فيه سوا
       انا وانتى بس و مع بعض نعيد
        اجمل ايام عمرنا اللى فاتت
       مع بعض نحدد اجمل مواعيد
        كأننا لسه اتنين عشاق جاين
         للحب نجدد احلام عمرنا 
        اللي كلها جديد في جديد
            بقلم عبد المنعم مرعي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

انا فلاح .. الشاعر عبد المنعم مرعي

انا فلاح  انا فلاح ابن فلاح وابويا من الشقا  فاس الارض شق ايدة قسمها نصين رسم العلم فوق كفين ايدة وامي ست مصرية  وقت اللزوم عصرية وساعة الج...