الخميس، 9 مايو 2024

الاحترام .. الشاعر سيد السباعي ك

الاحترام


  
الناس بيسالوني عايزين يعرفوا
 ايه معنى الاحترام في حياتي
قلت لهم لو كنت من زمان عرفتوني
اكيد كنت هتعرفوا اني 
الاحترام احلى حاجه في حياتي

             الاحترام
انا انسان بسيط بطبعي
عمري ما كان الكبر من طبعي
وعايش وبتعامل مع كل الناس
بكل ود واخلاص وما فيش حاجه بيني
وبين الناس الا الاحترام وهو ده اللي
انا عايش بيه في حياتي
بفلم سيد السباعي شاعر الغربه

         الاحترام
انا انسان شايف حياتي
كلها سهله وما فيهاش حاجه مستاهله اني
ازعل نفسي او ازعل حد مني
علشان كده انا عايش بين الناس
بكل محبه واحترام ومبسوط ومكمل حياتي

               الاحترام
انا انسان عايش حياتي
كلها جد وعايش وبحمد ربنا حتى
لو كانت عشتي على القد ومبسوط في حياتي
وعمري ما بصيت لعيشه حد علشان الاحترام اللي
بيني وبين الناس هو اللي مخليني عايش حياتي
بقلم سيد السباعي شاعر الغربه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

أنا البحر .. الشاعر السيد عطاالله

أنا البحر ******* بقلمي✍️السيد عطاالله أنا البحر موج يثور             شديد المهابه بقلب جسور موجي يمتد و ينحسر                 شعري فيه سفين...