الاثنين، 19 أغسطس 2024

يا واجعنى .. الشاعر هيثم محمد عبدالعال

يا واجعنى


                    ،،،،،،،،، غنائيه
 قولى وإيه يعنى 
يا واجعنى 
 مين غيرك يسمعنى
ما يهمنيش غيرك
إيه يعنى
 لو سبتنى 
هتضيع من بعدى
ياللى هواك
 كان ليه ملاك
على إيه هتتعب
 قلبى معاك
لهتمشى وتنسى
 وتنسانى
لوعنى بحبك
 يا أنانى
ما تفكرشى
 هترجع تانى
أنا قلبى خلاص
 مات وحنانى
بعت الموضوع 
وماتت فيه
وخلاص لهعيشها
لوحديا فسماح
وأرتاح وأبعد عنى
علشان أنا قلبى
أنا ضاع منى
يامسلم إوعاك
 تتكلم
ما عادشى خلاص 
بقى وإتعلم
اناهبعد يمكن 
نرتاح
ماهشوف بعدك
غدر ولا جراح
...... 
بقلمى 
هيثم محمد عبدالعال

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

انا فلاح .. الشاعر عبد المنعم مرعي

انا فلاح  انا فلاح ابن فلاح وابويا من الشقا  فاس الارض شق ايدة قسمها نصين رسم العلم فوق كفين ايدة وامي ست مصرية  وقت اللزوم عصرية وساعة الج...